Advansor

Aftersales

Selv den stærkeste og bedste komponent kan gå i stykker. Men vi har gjort det let for dig at erstatte alle typer ødelagte eller skadede dele.

Udfyld venligst nedenstående formular for at starte processen. Vi stræber efter at svare dig inden for 24 timer.

Der er 4 trin til at erstatte alle typer ødelagte dele

1

Aftersales

Du udfylder og indsender ovenstående formular. Derefter tildeler vi et garantisags-nr. - dette SKAL føjes til al korrespondance. Vi informerer dig også, hvis vi har brug for delene til undersøgelse.

2

Ny komponent

Vi sender dig erstatningskomponenten og:

  • Udsteder en faktura med 120 dages betaling
  • Sender en salgsreturneringsordrebekræftelse til returnering af den defekte del
3

Undersøgelse og test af ødelagt del

Du udfylder og indsender formularen ovenfor. Derefter tildeler vi et garantisags-nr. - dette SKAL føjes til al korrespondance. Vi informerer dig også, hvis vi har brug for delene til undersøgelse.

4

Dækket eller ej

Hvis den defekte komponent er dækket af garantien, udsteder Advansor en kreditnota ved frigivelse af den udstedte faktura.

I tilfælde af at garantien ikke dækker den defekte komponent, underretter vi dig. Bagefter betaler du den tidligere udstedte faktura.

Returnering af komponenter til Advansor

Hvad skal sendes

I tilfælde af at vi har brug for at undersøge komponenten, send venligst følgende til Advansor med TNT:

> Defekt komponent
> Print af returneringsordrebekræftelse

Hvornår skal det sendes

Send ødelagte komponenter og dele inden for 4 uger efter modtagelse af udskiftningskomponent.

Send med TNT

> Kontakt TNT i dit land
> Book forsendelse
> Benyt garantisagsnummer som reference
> Brug Advansor kundenummer: 2002516
> Kun forsendelser til Advansor