Nyhedsbrev, Oktober 2017 - After Sales

 
I Advansor er hele organisationen drevet af at indfri vores kunder forventninger og kontinuerligt skabe nye og bedre løsninger fremadrettet. Således forbliver vi den foretrukne leverandør, igen og igen, af køleanlæg til både små og store supermarkeder såvel som det industrielle segment. Et af de hold i organisationen, der spiller en meget vigtig rolle i den sammenhæng, er vores ”After Sales Team”, der foruden ”After-Sales service” har mange andre ansvarsområder.
 

After Sales Teamets DNA

Advansor's After Sales Team består af 5 dedikerede og nørdede medarbejdere, der med R & D og After Sales Manager, Peter Schneider, i front, leder teamet. De håndterer mange forskelligartede henvendelser for at sikre, at kunderne er tilfredse med produkt og service under både idriftsættelse, fejlfindingsprocesser og ved generelle forespørgsler, - og de bestræber sig alle på at sikre, at de opfylder vores kunders forventninger.
Lars Hoerup Jensen (bagest), Peter Schneider, Bo Kristensen,
Donny Vestergaard Madsen og Jacob Christensen (på site)
 
After Sales Teamet registrerer samtlige henvendelser uanset karakteren; klager, indsigelser eller blot et ”råb om hjælp”. Oftest er det en del på et system, der er brudt sammen på grund af slid, der har haft indflydelse på et anlægs drift, og kræver service eller udskiftning omgående. Teknisk support er åben pr telefon (+45 5077 8058) og mail 24/7 og udfordringerne håndteres så hurtigt som muligt.

After Sales Teamet omdanner tilbagemeldingerne fra kunderne til en fokuseret proces og med udgangspunkt i resultaterne herfra indarbejde de nødvendige ændringer – produkt- eller servicemæssigt - for stadigt bedre kundetilfredsheds-feedback. De anvender en ”end-to-end” løsningstilgang, der ofte betyder involvering af øvrige kolleger, processer eller anden intern tilgængelig teknologi. Det er en samarbejdsmetode, der involverer kunderne og integrerer følgende:
  • Claims Management (registrering af henvendelser)
  • Dealer Management (tracking af dele i anlæggene)
  • Supplier Recovery (skadesomfang ift leverandørforpligtelser)
  • Warranty Analytics (varslingssystem)
 
Gennem den brede vifte af ydelser og services stræber vi efter at sikre konkrete, forretningsmæssige resultater til gavn for vores kunder i form af prisreduktioner fra fx vores leverandører. Nogle af de primære fordele, de oplever, er derfor:
  • Optimering af forsyningskæden
  • Forbedrede kundetilfredshedstilbagemeldinger
  • Forbedrede servicekontrakter
  • Reducerede omkostninger til garantisager
  • Reducerede nedetider og energiomkostninger

After-Sales står også for Advansor’s forskellige kursus-aktiviteter og bidrager herved til omfattende vidensdeling i branchen.
 

CO2 Kurser - 2 dage

Advansor tilbyder 2 dages CO2 kurser for både faglærte og mindre erfarne ingeniører indenfor køleområdet. Målet er at give deltagerne en teoretisk og praktisk viden om køleanlægs funktion og opbygning samt træne og uddanne deltagerne i Advansors transkritiske CO2systemer, - såvel som generelle forhold ved anvendelsen af CO2.

Tilmeld dig vores træningsprogram, og hent invitation og program her eller send os en mail på training@advansor.dk
 

Værdifuld kunde feedback fra Kroon Bedrijfskoeling BV, NL

I september installerede Kroon Bedrijfskoeling BV, NL deres første CO2 booster-installation hos et større blomster- & blomsterløgsfirma i Holland. En fremtidssikret og meget velegnet løsning til projektet.

"Anlægsstarten af ​​vores første Advansor transkritiske booster-installation blev nøje fulgt og assisteret af After Sales tekniker, Bo Kristensen, og det gik helt som det skulle. Efter ca 4 timer kunne vi starte systemet."

"Ifølge Bo var kvaliteten af ​​vores forberedelser rigtig god, hvilket jo er godt at høre, men det faktum, at Advansor’s racks allerede var blevet programmeret og testet på fabrikken, bidrog også helt sikkert til dette. Og med Bo’s erfaring og tålmodighed blev vi trygt styret gennem opstarten og også orienteret om både funktion, løbende service og vedligehold mv."

"Med en opstart som denne ser jeg frem til kommende projekter med transkritiske booster installationer fra Advansor."


Jeroen Kroon, ejer af Kroon Bedrijfskoeling BV, NL
 

Event kalender

 

The first edition of ATMOsphere Ibérica will be an interesting day with discussions about opportunities for natural refrigerants in Spain and Portugal. Program to include sessions such as: Regulation and standards, market trends, panel discussions and technological case studies conducted in the peninsula. more here

 

Join the event and experience two exciting days with interesting and engaging keynote speakers such as Advansor's Managing Director Kim G Christensen. Focus is legislation on ecodesign, energy labelling, global trends for natural refrigerants, and the potential of monitoring refrigeration plants as well as challenges such as energy consumption and CO2 footprint.Read more here

 

Subscribe to our Newsletter - share our content and tweets

Suggest a subscription to a colleagues to benefit from useful, free information about our systems and up-grades, news on the use of natural refrigerants, future events and training programs. Take a look at our LinkedIn and Twitter accounts, and don’t forget to Like and Share.
 
Advansor is the leading OEM manufacturer of transcritical CO2 systems. We offer a wide range of systems for convenience stores to large industrial processing; providing freezing, cooling, heating and air-conditioning. We are eager to discuss your requirements. For information - call our Sales Team at +45 7217 0174 or visit our www.