Ny lønkonsulent/bogholder til førende teknologivirksomhed

Har du erfaring med at håndtere løn til timelønnede og funktionærer og har du lyst til at arbejde i en virksomhed i vækst, så kan du måske være vores nye lønkonsulent/bogholder. Du bliver en del af økonomi-/HR-/IT-afdelingen, hvor der er 9 gode kollegaer.

Stillingen

Som lønkonsulent/bogholder får du ansvar for at sikre korrekt løn til tiden. Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Oprette og vedligeholde medarbejdere
  • Lønkørsel (kun månedlig lønkørsel – også for de timelønnede)
  • Afstemninger
  • Refusioner og statistikker
  • Overlap på kreditorbogholderi
  • Sende rykkere ud til vores kunder
  • Optimere arbejdsgange.

Stillingen refererer til Advansors CFO.

Din profil

Vi forventer, at vores nye lønkonsulent/bogholder:

  • Har erfaring fra tilsvarende stilling
  • Har stærke IT–kompetencer. Kendskab til Lessor Nav, er det en fordel. Derudover Office-pakken
  • Kan tale og skrive engelsk, da vi har udenlandske medarbejdere
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Har overblik, men også sans for detaljer
  • Har struktursans
  • Kendskab til Industriens overenskomst er en fordel
  • Har et højt energiniveau og godt humør

Vi tilbyder

Advansor er en førende teknologivirksomhed, der begyndte med en god ide: at anvende CO2 i køleanlæg og i kampen mod global opvarmning. Har du lyst til at gøre en forskel og til at arbejde på en arbejdsplads med gåpåmod, høj faglig stolthed og en uformel omgangstone? Der er mulighed for deltid.

Din arbejdsplads vil være i Aarhus og lønnen aftales på baggrund af dine kvalifikationer.

Interesseret?

Har du spørgsmål, så kontakt venligst Jeanette Brix på 21415413. Send ansøgning og CV til hr@advansor.dk. Skriv ”Lønkonsulent” i emnelinjen. Ansøgningsfristen er d. 15. april 2019.