Dynamisk, dygtig og fagligt stærk HR-administrator

Advansor er markedsleder på verdensplan indenfor design og produktion af miljøvenlige køleanlæg, der anvender CO2 som kølemiddel. Vi vokser kontinuerligt og mangler en dedikeret HR-ressource i vores administration.

Stillingen

Der er tale om en nyoprettet stilling, som vil inkludere hands on-opgaver indenfor mange områder af HR, men hvor du organisatorisk refererer til vores CFO. Du vil have en afgørende rolle i forhold til vores rekruttering af både produktionsmedarbejdere såvel som medarbejdere til salg, konstruktion og administration og i den forbindelse få rig mulighed for at udnytte og udfordre dine evner indenfor dit fag.
Du vil endvidere få en vigtig rolle i opbygningen af HR-processer og implementering af systemer samt efterfølgende drift. Dine personlige kompetencer vil qua din interaktion med den brede palette af medarbejdere, der også omfatter internationale kolleger, kræve stor forståelse for ”miljøet” i Advansor og dine heraf afledte HR-opgaver som vil omfatte;

  • Rekruttering af medarbejdere (rigtige og fornødne ressourcer – også fra udlandet)
  • Opbygning af rekrutteringsværktøj og formalisering af rekrutteringsprocesEtablering af en onboarding-proces for nye medarbejdere
  • Ansvar for udarbejdelse af kontrakter og assistere i forbindelse med personalejuridiske problemstillingerAnsvar for vedligeholdelse af stamdata til brug for lønkørsel og andre personaledata
  • Ansvar for refusioner og løntilskud ved barsel, sygdom og uddannelse
  • Ansvar for HR Central – Dover koncernens HR-workflow-system (SuccessFactor)
  • Generel administrativ assistance, herunder koordination af HR-processer med ledergruppen

Du vil få en vigtig position i Advansor, hvor du får mulighed for at påvirke både arbejdsindhold og metode. Du vil få et stort ansvar og selvfølgelig bidrage til at sikre vores position som verdens bedste producent af CO2-køleanlæg. Kendskab til industriens overenskomst er en fordel.

Din profil

Du har en relevant uddannelse indenfor HR eller lønadministration og har som minimum et par års erfaring med området. Du er motiveret for at arbejde selvstændigt og struktureret, på forkant med deadlines, fleksibel og har lyst til og erfaring med en bredere palette af HR-opgaver. Du har personligt drive og er proaktiv i din tilgang til opgaver, hvor du kan planlægge din arbejdsdag via et godt overblik med realistiske forventninger i forhold til deadlines. Det er vigtigt, at du er holdspiller og kan begå dig blandt kollegaer på alle niveauer og således fungere som en troværdig og kompetent sparringspartner, der foruden at være proaktiv, også er støttende og lærende, når det er tiltrængt. Du kommunikerer klart og tydeligt – også på engelsk og gerne andre sprog, og kan hurtigt opbygge relationer på tværs af organisationen.

Vi tilbyder

Et spændende, selvstændigt og alsidigt job i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø, høj vækst og rig mulighed for udvikling i jobbet. Stemningen er uhøjtidelig og organisationsstrukturen flad. Din arbejdsplads vil være i Aarhus og du tilbydes en aflønning, der modsvarer dine faglige og kommercielle erfaringer, der står mål med stillingens krav.

Interesseret?

Har du spørgsmål, kontakt da venligst CFO, Klaus Nørgaard på Tlf: +45 3115 1861. Send ansøgning og CV til hr@advansor.dk. Skriv ”HR-administrator” i emnelinjen. Ansøgninger vil blive behandlet løbende.